Terapia Craneo-Sacra

Terapia Craneo-Sacra
L’impulso ritmico craneo-sacro ye un suau “movimiento” que se percibe en as estructuras que proteixen o sistema niervoso central y por an que circula o liquido cefalo-raquídeo que banya a medula y o resto de estructuras de iste. Encara que se percibe igual como un lichero impulso en ellas, tamién puet plegar-se a percibir en qualsiquierr parte d’o cuerpo con un tacto desembolicau y entrenau. A intensidat d’o sinyal de iste, asinas como a resta de caracteristicas de iste determina a vitalidat d’o sucheto.
 
Ya existen en tocant a iste afer estudios scientificos a trompicuesco que contrimostran que as suturas craneals no son fixas, tien una movilidat de micrometros. De feito, en ellas existe techiu connectivo, vascularización y terminac4214585800_83f14e1d58_zions nerviosas. L’orichen de iste movimiento (l’impulso ritmico craneo-sacro) no ye guaire cabolioso, pero tot pareix indicar que tien relación con a creyación de o liquido cefalo-raquideo que banay o sistema nervioso central. As meninches, membranas que rodian a medula y l’encefalo se insertan en l’occipital y primeras vertebras cervicals, y en a parte inferior en sacro-coxi, isto convierte a o sistema en una unidat craneo-columna.sacro con tot o sistema nervioso aintro de ella. Ye de dar pensar que a fluctuación que produix tal “movimiento” en a zona craneal lo connecte con a parte sacra, y se pueda plegar a percibir en ista parti.
 
Ista tecnica manual estió desembolicada por l’osteopata William Sutherland a l’empecipiallo d’o sieglo X. O pacient u a pacient siente una presión lichera en a zona de elección pa la tecnica, a sobén o craneo. debiu a l’activación d’o sistema nervioso vechetativo se puet sentir relaxación por un regular, una reducción d’o ritmo respiratorio y a frqüencia cardiaca.
 
Os efectos de ista tecnica son variaus y dentre ells nos trobamos: l’aumento d’a vitalidat, amillora en os procesos migranyosos, lumbagos, hiperactividat, insomnio, estrés, dolors crónicas, ciaticas, fibromialgia, dolors craneo-facials (ATM), afectación d’os pars craneals, asinas asinas.